Foto Rectangle:

S'apropa la Diada de Sant Jordi i us volem proposar unes quantes lectures. Algunes d'elles són per fruir-les a poc a poc, altres per conèixer una mica més el món on estem i altres per augmentar el nostre saber.

També us volem recordar que els dies vinents 22 i 25 d'abril trobareu una parada amb llibres a la recepció del Bisbat, on podreu adquirir les obres d'Arrels Cristianes i la Guia de Sant Llorenç de Lleida, entre altres, a preus de promoció.

A continuació us deixem amb un llistat de recomanacions per aquesta Diada:

Mossèn Jesús Tarragona i el seu món. D'en Josep Varela i Serra. Publicat pel Museu de Lleida i l'Institut d'Estudis Ilerdencs.

• Arrels cristianes: presència i significació del cristianisme en la història i la societat de Lleida. Són 4 volums de la història de la diòcesi lleidatana. (el podeu adquirir al Bisbat de Lleida, a l'Arxiu Capitular de Lleida i a la Biblioteca del Seminari Diocesà de Lleida).

• Mi hermana África. El continente que cambió el rumbo de mi vida de Carol García. Llibre autobiogràfic d'aquesta religiosa de les nostres terres. Aquesta obra es presentarà el dia 27 d'abril a l'Acadèmia Mariana a les set de la tarda.

L'Església de Sant Llorenç de Lleida. Patrimoni monumental i artístic de Lleida. La podeu adquirir a la mateixa parròquia de Sant Llorenç i al Bisbat de Lleida.

El nom de Déu és Misericòrdia. Del Sant Pare Francesc. (llibre entrevista sobre l'any de la Misericòrdia)

Creure encara? Deu meditacions. De Josep Maria Carbonell (president de la Fundació Joan Maragall) Presentat el dilluns 11 d'abril de 2016. Edita Viena edicions.

La resistència íntima. Josep Maria Esquirol. És un assaig sobre la condició humana. L'autor va donar la lliçó inaugural de l'IREL del curs 2015-2016.
• I qualsevol obra de Mossèn Josep Maria Ballarín, començant per Mossèn Tronxo, passant per Santa Maria pa de cada dia, Francesco, etc...