Càritas Diocesana de Lleida ha presentat aquest dijous 16 de novembre la Campanya institucional d'enguany amb el lema 'El teu compromís millora el món.

Més de 50 voluntaris de Càritas Diocesana de Lleida han participat en la presentació de la campanya que aposta pel compromís en una societat en la que gairebé tot és per una estona.

La campanya d'aquest any, que treballaran totes les Càritas parroquials de la Diòcesi, parteix de les paraules del Papa Francesc quan diu: "cal cultivar sempre un espai interior que doni sentit al compromís". Per Càritas, cultivar aquest espai és obrir les portes de l'interior de cadascú per deixar que l'Esperit es manifesti en nosaltres, de manera particular, per al bé comú.

La campanya d'aquest any aposta per viure com a persones compromeses i seguidores de Jesús de Natzaret, és a dir arriscar-se a viure i a fer possible per a altres la Bona Aventura del Regne de Déu. I fer-ho, aquí i ara, obrir casa nostra, la nostra ment i sobretot la nostra vida per deixar-nos tocar el cor i curar les ferides dels germans més pobres de les perifèries socials.

Aquest exercici exigeix valentia, creativitat, denúncia i acció.