El dilluns 15 de juny es van celebrar els darrers dos Consells Presbiteral i Pastoral, diocesans, del curs 2014/15.

L’eix de reflexió pels dos Consells, que són un instrument que ajuda al Bisbe en el seu govern, era el mateix: A la llum de què es va reflexionar a la passada Assemblea Diocesana i tenint present que d’aquí a unes setmanes o d’aquí a uns mesos serà nomenat un nou Bisbe per la Diòcesi de Lleida:

Quines prioritats diocesanes li podem assenyalar com urgents o importants?

Què més podem fer per estimular les vocacions al presbiterat?

Quina prioritat immediata podríem treballar el proper curs?”

Tant el conjunt de Preveres que es van reunir al matí, com el Consell de Pastoral, reunit a la tarda, van anar concretant aquestes qüestions, sent crítics amb la situació actual de la nostra diòcesi, però alhora molt esperançats perquè hi ha molts homes i dones, cristians i cristianes, que intenten “ser” i “fer” Evangeli de Crist.

Són moltes les persones que lluiten, malgrat les equivocacions, perquè l’Església de Lleida es mantingui ben viva i fidel a Jesucrist.