El dijous vinent 22 de setembre a les set de la tarda la Catedral de Lleida acollirà la Jornada de l'Enviament en missió dels agents de pastoral de la Diòcesi que estarà presidida pel Sr. Bisbe Salvador Giménez.

En aquesta celebració es fa palès i es celebra que ell, com a Pastor de l'Església Diocesana, confia als homes i dones seguidors del Crist ressuscitat, la noble tasca de col·laborar amb ell en l'evangelització de la societat lleidatana.

A més, enguany després de la cerimònia, s'entregarà als fidels el Pla Pastoral de la Diòcesi de Lleida del trienni 2016-2019 que el bisbe Salvador ha batejat amb el títol 'No tingueu por... Crist és viu!'. Aquest document ha estat elaborat pel bisbe Salvador arran de la ponència que va impartir a l'Assemblea Diocesana del passat mes de maig i després de recollir les aportacions dels fidels