El bisbe de Lleida, Mons. Joan Piris, va presidir el diumenge 14 de setembre, a l’Església de Sant Pere, de Rosselló, la cerimònia d’enviament de Mn. Víctor Manuel Espinosa Oller com a nou rector de la parròquia i dels primers dos animadors de comunitat que tindrà la unitat parroquial.

La unitat parroquial fins ara formada per les parròquies de Sant Bartomeu, d’Alpicat, i de l’Exaltació de la Santa Creu, de Torrefarrera, s’ha vist incrementada ara amb la de Sant Pere, de Rosselló, al capdavant de la qual el bisbe Joan ha nomenat a Mn. Espinosa.

Al mateix temps, en la mateixa cerimònia, Mons. Piris enviava a servir a aquesta unitat parroquial a dos dels cinc animadors de comunitat que recentment havia nomenat. D’aquesta manera, Cèsar Minguella Barallat i Josep Maria Escorihuela Pujol ajudaran al rector de la unitat parroquial en aquells serveis pels quals han rebut l’autorització del senyor Bisbe.

A la cerimònia d’enviament també va assistir Mn. Carles Martí Perera, fins ara rector de Rosselló, però que continua al capdavant de la parròquia de Sant Serni, d’Alguaire.

Mn. Carles va rebre un petit homenatge dels que han estat feligresos seus aquestes darrers anys.

Podeu veure les fotos de la cerimònia en aquest enllaç.