El passat 13 de novembre i. com a introducció a l'activitat d'Aprenentatge Servei, Els infants ajudem als infants, la comissió Joves en Valor de Càritas Diocesana de Lleida va fer una xerrada sobre els Drets dels Infants als alumnes de cinquè i sisè de primària de l'escola Enric Farreny.

La sessió va estar molt animada i participativa, descobrint entre tots els Drets dels Infants i els Deures que s'hi corresponen. Entre tots i totes vam arribar a la conclusió que ningú és massa jove per ajudar als altres. Els nois i noies de cinquè i sisè van fer preguntes molt adients sobre els programes i serveis de Càritas Diocesana de Lleida, mostrant-se molt interessats.

Per això, els alumnes es proposen organitza una campanya de recollida de roba de bebè pels nens que no estan equipats pels primers mesos de vida.
La campanya es durà a terme entre els mesos de desembre i gener.