L’Acadèmia Mariana acollirà aquest dissabte 18 de juny al matí la presentació del nou catecisme per a la iniciació cristiana d’infants i adolescents titulat “Testimonis del Senyor” en un acte organitzat per la delegació diocesana de catequesi.

L’acte començarà a les 10.30 hores amb una pregària per donar pas després a l’explicació de la implantació del nou catecisme dins de la catequesi de confirmació. El bisbe Salvador obrirà la presentació en la qual també hi intervindran Mn. Joan Amich, secretari del SIC i un dels redactors del catecisme que explicarà les seves característiques i Mn. Joan Àguila, del departament de joves del SIC, que és l'encarregat de l'elaboració dels materials que es poden utilitzar per part dels catequistes per treballar millor aquesta obra.

Acte de presentació a Barcelona

Per un altre costat, sota el títol “La Confirmació en el procés de la iniciació cristiana dels nois i noies” els propers 30 de juny i 1 de juliol se celebraran al Seminari Conciliar de Barcelona, les XV Jornades Interdiocesanes de Responsables de Catequesi. Es treballarà entorn el repte i les dificultats que comporta la preparació de la Confirmació i la continuïtat dins la comunitat dels nois i noies, un cop han estat confirmats.

El mateix dia 30 de juny a les 11 hores en el marc d’aquestes jornades es presentarà Testimonis del Senyor a l’Aula Magna del Seminari. Aquesta presentació comptarà amb la presència dels Bisbes  de la Conferència Episcopal Tarraconense. El bisbe Salvador ha excusat la seva assistència ja que aquest dia comenta el pelegrinatge diocesà a Lourdes.

AdjuntMida
PDF icon PRESENTACIÓ NOU CATECISME.pdf46.69 KB