Els dies 8 i 13 de març, la comunitat Parroquial d'Alpicat va gaudir de la Visita Pastoral del Bisbe Salvador. Ja coneixia la nostra comunitat, però aquesta vegada la visita tenia com a finalitat comprendre millor quina és la vida quotidiana d'aquesta comunitat, quines tasques pastorals desenvolupa, quins reptes es planteja i a quines dificultats s'enfronta.

El programa va començar al matí amb la visita a l'escola Terraferma, mantenint una conversa amb alumnes de segon d'ESO que es confirmaran enguany, professors i pares d'alumnes

Després de dinar a l'escola, visita a les instal·lacions de la parròquia i revisió de llibres sacramentals. Visita a una de les quatre residències que s'atenen a Alpicat, visita a una casa particular on viu una de les fundadores de Mans Unides a Alpicat, visita a la Congregació dels Dolors d'Alpicat i reunió amb representants de les Àrees pastorals de la comunitat parroquial.

Tot aquest intens dia va acabar amb un sopar-col·loqui, on van participar 45 persones. La finalitat sobretot es trobava en poder establir una bona estona de diàleg obert amb el Bisbe. A les 23.30 h es va donar per finalitzat el sopar.

Finalment diumenge 12 de març, segon de quaresma, el Bisbe Salvador va compartir l'eucaristia de les 11 del matí, amb la comunitat parroquial. Van concelebrar, a més del rector, Mn. Miguel i Mn. Francisco, capellans de les escoles Terraferma i Arabell. El Bisbe, a més de poder comentar la Paraula i saludar a encara més persones, va estimular a tota la comunitat a continuar la tasca missionera d'anunciar el nom de Jesucrist en els nostres entorns.