A la seu de Càritas Diocesana de Lleida,  21 africans, entre els quals cinc dones, han rebut de mans de Ramon Baró, director de la Escola agrària de les Borges Blanques i també director de Càritas Diocesana, un certificat del curs de 30 hores en formació ramadera, en el que han participat.

Aquesta formació, pensada en clau de co-desenvolupament, ha estat organitzada pel Departament d’Agricultura de la Generalitat i l’Associació Sinergia Africana de Lleida, amb el suport de Càritas Diocesana.

En aquest curs, varis veterinaris han impartit classes adreçades a donar formació que pugui servir als alumnes a millorar llur experiència en la cria d’aus i esdevenir, així, ells mateixos, agents de desenvolupament en llurs països. Desprès del lliurament dels certificats, els alumnes han valoraran molt positivament el curs, remarcant la part pràctica en la que han visitat vàries granges. Per a més informació:

Sr. Ramon Baró. Director de l’Escola Agrària de les Borges Blanques.  973 143169

Sr. Rasmane, alumne del curs i membre de Sinergia Africana de Lleida. 617967918