La nostra diòcesi farà el 28è Pelegrinatge Diocesà a Lourdes els propers 27-30 de juny. La peregrinació estarà formada pels malalts, voluntaris i fidels en general que vulguin apuntar-s'hi.

Els interessats poden inscriure’s al local de l’Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes a Lleida, a l’Acadèmia Mariana, tots els dimecres i dijous per la tarde, de les 17.30 a les 20 hores.

El termini d’inscripcions finalitza el 13 de juny. Encapçalarà el viatge el bisbe Joan.

Adjuntem la carta de convocatòria i el tríptic amb les indicacions. Si vols apuntar-t'hi no esperis gaire; si coneixes alguna persona que li agradaria anari, si us plau, no dubtis en explicar-li i animar-la per tal que hi pugui anar. Amb la nostra estima

Delegació Diocesana de Família i Vida