El Bisbe Salvador ha convocat l'Assemblea Diocesana per al dissabte 27 de maig a l'Acadèmia Mariana. El moment central serà la ponència a càrrec de la directora del Col·legi Episcopal, Antonieta Mateus, titulada «Cristians d'avui: cridats i enviats».

L'Assemblea començarà a les 9 del matí amb l'acollida i les inscripcions per donar pas a la pregària i a la presentació de l'acte, que s'allargarà tot el matí. Després serà el torn de la ponència i del treball de grups.

La novetat d'enguany serà la incorporació d'un nou punt per conèixer experiències que s'estan portant a terme a la nostra Diòcesi per promoure l'evangelització. Una mica abans d'acabar serà el moment de la plenària i de la cloenda. Està previst que s'acabi cap a les 13.30 hores.

L'objectiu d'aquesta trobada diocesana és que els homes i dones de la nostra Església comparteixin experiències i reflexionin sobre algun tema que els preocupi, així com posar les bases de cap a on volem avançar com a Església per anunciar la Bona Nova de Jesucrist.

A l'Assemblea Diocesana de l'any passat, el bisbe Salvador va presentar el Pla Pastoral per al trienni 2016-2019 i des del passat mes de març ja ha començat la Visita Pastoral a la majoria de les parròquies de l'arxiprestat Segrià-Noguera-La Ribagorça.