Durant aquesta setmana (del 2 al 9 de març), totes les diòcesis amb seu a Catalunya hem celebrat la Setmana de la Família amb el lema La família: esperança del món! A la nostra diòcesi els actes s’han desenvolupat amb la participació de les parròquies d’Almenar, Alfarràs i la Mare de Déu de Montserrat, i del Col·legi Episcopal, a més dels actes programats directament per la Delegació Diocesana de Família i Vida.

Cal ressenyar que la conferència realitzada pel Dr. Francesc Jové al col·legi Episcopal va estar molt ben acollida pels educadors i pares assistents, els quals destacaren la gràcia i agilitat de comunicació del ponent per transmetre la necessitat d’educar des de la pràctica del pensament positiu tant des de l’escola com des de la família. Les diferents trobades de famílies que ha hagut, lúdiques i d’aprofundiment, fan constatar realment l’esperança que en són pel nostre món.

La setmana va començar amb l’Eucaristia de famílies del dia 2. Enguany la Delegació va pensar fer-la a la parròquia de la Mare de Déu de Montserrat. La participació de les famílies amb una munió d’infants va ser un moment excepcional que finalitzà amb un moment lúdic en acabar. Prèviament, per anar-hi, s’havia convocat una caminata familiar des del pavelló Onze de Setembre.

El dissabte dia 8 va tenir lloc el matí de tallers entre els quals destacà la visió de la vida de les famílies a Etiopia aportada per un missioner de la Consolata. Per la tarda, al fòrum que es va fer sobre la pel·lícula Family Man tot i que l’assitència no va ser gaire extensa, es va aprofundir amb intensitat en els temes que planteja la pel·lícula.

Aquí trobareu una col·lecció de fotografies.