El desvetllament de la fe en la catequesi és el tema general de les XI Jornades Interdiocesanes de Formació de Catequistes que com cada any organitza el Secretariat Interdiocesà de Catequesi de Catalunya i les Illes Balears (SIC). En aquesta ocasió es realitzaran a la ciutat de Figueres (Diòcesi de Girona) els dies 16, 17 i 18 de novembre de 2018.

Les parròquies i les escoles cristianes de la ciutat seran els principals espais on es desenvoluparà aquesta proposta formativa que cada any aplega més de tres cents catequistes de les nostres diòcesis i que l’any passat es va celebrar a Lleida.

Enguany tenen com a tema central el primer anunci de la fe que, en moltes ocasions, s’ha de realitzar com a pas previ als processos pròpiament catequètics. Reflexionar sobre aquesta necessitat i preparar els catequistes per a aquesta tasca amb adults, joves i infants és un dels objectius del treball formatiu que es farà al llarg de l’encontre.

Ponències, cursos i espais per a compartir l’experiència catequètica i, sobretot, la celebració i la pregària comunitària volen contribuir a enfortir els catequistes en la seva vocació eclesial d’educació de la fe de persones de totes les generacions.

Per a més informació entreu a www.sic-catequesi.cat