El darrer dimarts i dimecres, 6 i 7 de juliol, ha tingut lloc la reunió conjunta de les Comissions Interdiocesanes de Litúrgia i de Música, de la Conferència Episcopal Tarraconense, a Salardú (Aran).

Ha presidit la trobada l’arquebisbe d’Urgell, Mons. Joan-Enric Vives, i el coordinador de les dues comissions, Mn. Joan Baburés, delegat diocesà de Girona.

Ha estat una reunió conjunta on tots els membres assistents han pogut aportar sobre els temes habituals de les dues comissions. Han tractat del IV Congrés Litúrgic de Montserrat, celebrat a l’abril, i sobretot de la presentació de la segona edició del Cantoral litúrgic bàsic de la Conferència Episcopal Tarraconense. A la Catedral de Tarragona, el proppassat mes de juny ja va ser presentat aquest Cantoral i ara es desitja que pugui ser presentat a cada Diòcesi amb seu a Catalunya.

També s'ha tingut present la Butlla Misericordiae vultus, i l’any de la Misericòrdia convocat pel Papa Francesc amb les implicacions que tindrà per a la pastoral litúrgica.