El passat 28 d’abril, el bisbe de Lleida, Mons. Joan Piris, va oficialitzar el relleu a la Delegació de Pastoral Familiar, càrrec que fins ara ha ocupat el matrimoni format per Blanca Roca i Juan Luis Salinas, nomenant als esposos Emili Reimat Burgués i Tesa Corbella García. En el moment del comiat, Blanca i José Luis han escrit una carta d’agraïment, que tot seguit reproduïm, a tots aquells que han col·laborat amb ells al llarg del temps que han estat delegats diocesans.

“Benvolguts, tots aquells amb els que hem estat relacionats des de la Delegació Diocesana de Família i Vida de Lleida com a delegats.

Avui volem fer-vos a mans una notícia que suposa la renovació i l'empenta nova que ens cal per poder seguir endavant atenent les necessitats de sempre per tal d'atansar-nos, cada cop més, al Crist que és Déu, tot ajudant a fer-ho a les famílies d'aquesta Església que peregrina per Lleida, conscients que la vivència espiritual que hi hagi dins de cadascuna d'elles es transmetrà als seus membres.

Avui el nostre bisbe Joan ha fet públic el canvi de delegats d'aquest àmbit de pastoral, de manera que és el moment d'acomiadar-nos de tantes famílies i persones amb que hem tingut relació durant el temps que hem estat servint a l'Església des d'aquesta feina.

També és el moment d'agrair l'acollida i l'estima que sempre hem rebut tant com a delegats diocesans com, sense cap dubte, també en l’àmbit personal. Mai ens hauríem imaginat l'acollida que tantes persones ens han dispensat i el grat amb què ens han rebut i acceptat.

No us tornarem a fer arribar correus com a responsables de la Delegació, però penseu que ens teniu al vostre abast en allò que cregueu que us podem fer costat.

Amb el nostre carinyo.

Blanca Roca i Juan Luis Salinas