El passat 6 d'abril diverses entitats d'Església de la nostra Diòcesi van estar presents en la Fira d'Entitats del Voluntariat Social que es va celebrar a la plaça de la Catedral de Lleida.

El Bisbe Salvador va visitar totes les entitats i els hi va donar ànims per la feina que realitzen. Entre altres entitats van participar Càritas Diocesana de Lleida, Arrels-Sant Ignasi, Fundació Verge Blanca, Fundació Jericó i Voluntariat Vicencià. A l'espai de Càritas Diocesana es donaven a conèixer les activitats que s'estan duent a terme com la trobada de voluntaris del pròxim 14 d'abril.

A l'estand d'Arrels-Sant Ignasi els visitants podien conèixer els diferents programes de l'entitat per lluitar contra l'exclusió social. La Fundació Verge Blanca va presentar els seus cursos de monitors i la seva feina en l'educació en el lleure.