L’església parroquial de Torrebesses va acollir el 6 d’agost la missa en honor a Sant Salvador en el marc de la Festa Major de la localitat. El bisbe de Lleida va presidir aquesta eucaristia que fou concelebrada pel rector de la parròquia, Mn. Adrià Burca.

El nostre pastor en la seva homilia va fer reflexionar als fidels sobre l’objectiu de pujar la muntanya per a rebre la invitació divina a escoltar Jesús. Mons. Salvador va afirmar que “Déu ens crida al remolí de la vida, però orientats per les paraules de Jesús”. També va convidar als presents a ser persones transformadores i transparents per ser autèntics miralls de Jesucrist”. A continuació es van fer les tradicionals ofrenes de la Festa Major: orelletes, fruits del camp i flors.

Després de la benedicció final la comunitat parroquial representada pels més petits, han entregat al bisbe, per felicitar-li la seva onomàstica, un ram de flors, tot explicant que cada flor és diferent com també ho són les persones, però quan les unim totes formem un bonic ram. Una bonica imatge que pot significar que malgrat ser diferents (de manera de pensar, actuar...), junts podem omplir el món de l’aroma de la vida amb Crist.