La ONG SedLLeida ha organitzat, pel diumenge 19 de març, la 3a CURSA I CAMINADA POPULAR, 100% SOLIDÀRIES, per col·laborar en el finançament d’un centre d’acollida i reinserció social de nens exsoldats a la ciutat de Berberati, República Centreafricana. Els interessats ja poden inscriure’s a la pàgina web o bé al col·legi Maristes.

Aquests infants han estat obligats a patir les experiències més horribles, víctimes de la pobresa extrema i de la inhumanitat de les guerres. SedLLeida vol col·laborar en donar-los l’oportunitat i el dret d’una vida digna a través de l’acollida, la comprensió, l’afecte, l’educació, l’acompanyament personal, el treball del perdó... per tal que, passat un temps, aquests joves puguin reincorporar-se a la societat com a agents de pau.

Es poden triar dues modalitats de participació: la cursa de 5 km, puntuable a la Lliga Interclubs Terres de Ponent, o la caminada familiar, de 3’5 km, pel marge del riu Segre. Totes les persones inscrites rebran la bossa del corredor i participaran en el sorteig de diferents obsequis i promocions durant el període d’inscripció i el mateix dia de la cursa. La sortida serà a les 10 del matí des del pati de l’escola Maristes.

Podeu trobar tota la informació i fer la inscripció a través de la web www.cursased.cat. També hi ha la possiblitat de poder-se apuntar a la recepció del col·legi Maristes Montserrat.

AdjuntMida
Image icon cartellcursased2017.png61.76 KB