Trobada final de curs al Seminari Major Interdiocesà

El passat dimecres dia 6 de juny va tenir lloc la tradicional trobada final de curs del Seminari Major Interdiocesà (SMI) a Barcelona. Hi van assistir tots els Bisbes de les Diòcesis que conformen el SMI: Tarragona, Girona, Lleida, Solsona, Tortosa, Urgell i Vic, així com els Rectors dels diferents Seminaris.

La trobada s’inicià amb una reunió dels Bisbes i dels Rectors dels Seminaris amb els formadors del SMI: Mn. Norbert Miracle, Rector; Mn. Jaume Casamitjana, Vicerector i Mn. Javier Vilanova, Director espiritual. Avaluaren junts el curs 2017-2018 al SMI, reflexionaren sobre l’aplicació de la Nova Ratio Fundamentalis, "El do de la vocació presbiteral" i feren un balanç del desenvolupament del curs i els projectes de futur.

A continuació tingué lloc la celebració de l’Eucaristia que fou presidida per l’Arquebisbe de Tarragona, Mons. Jaume Pujol, i concelebrada pels altres Bisbes del SMI. I després amb un sopar de germanor amb els seminaristes van cloure la trobada.