L'Arxiu Capitular de Lleida i l'Arxiu Diocesà de Lleida participaran el pròxim divendres 9 de juny al Dia Internacional dels Arxius.

Com en anys anteriors l'Arxiu Capitular participa d'aquesta celebració obrint les portes als visitants. A més de donar a conèixer les instal·lacions i els serveis que pot oferir la institució, els assistents podran satisfer la seva curiositat amb l'exposició: 'Sabies que... '. Durant el matí del divendres 9 i també del dilluns 12 al divendres 16 de juny, des de les 9 del matí fins a l'1 del migdia.

Per visites en grup contacteu per telèfon: 973275177 o per mail: arcalleida@gmail.com.

També l'Arxiu Diocesà de Lleida, situat al Palau Episcopal, participarà en el Dia Internacional dels Arxius. El divendres 9  de juny entre les deu de matí i la una del migdia acollirà una jornada de portes obertes.