El passat dijous 5 d'octubre es va celebrar el Consell Pastoral Diocesà del Bisbat de Lleida a l'Acadèmia Mariana-Casa de l'Església. A la reunió, presidida pel Bisbe Salvador es va valorar la Jornada de l'Enviament celebrada recentment i es van començar a treballar les prioritats pastorals d'aquest curs.

La reunió del Consell Pastoral Diocesà va començar amb una pregària per la comunió i la pau. Després els assistents van avaluar la Jornada de l'Enviament celebrada el passat 14 de setembre a la Catedral de Lleida arran de les propostes de millora suggerides per la comissió organitzadora. A continuació, el Bisbe Salvador va informar de les diferents realitats pastorals de la Diòcesi.

El nostre prelat va demanar a les delegacions diocesanes que avaluïn com estan treballant els objectius del pla pastoral. Les diferents delegacions diocesanes van explicar com estan implementant els objectius diocesans. La reunió va continuar amb el torn d'informacions i va acabar amb una oració.