El passat 27 de gener l'Acadèmia Mariana-Casa de l'Església va acollir la primera trobada de formació centrada en el llibre del capellà canadenc James Mallon, 'Una renovació divina'. En aquest llibre Mallon explica la manera de renovar les parròquies i en conseqüència la comunitat parroquial i els feligresos que la componen.

Aquesta trobada fou la primera d'un cicle de sis que s'aniran impartint cada mes fins al juny, revisant en cada sessió un capítol del llibre.

En aquesta primera trobada es van seleccionar els tres primers capítols del llibre per analitzar-los i treure'n conseqüències. L'explicació i el desenvolupament del tema va anar a càrrec de Mossèn Carles Sanmartín. La trobada va començar a les 10.30 del matí amb una hora de pregària. A continuació, els participants van fer una hora de dissertació i explicació del tema i finalment va tindre lloc un espai de debat i el dinar de germanor.

En les conclusions de forma majoritària, va sorgir la il·lusió i l'esperança renovadora. Hi van participar més de vint persones, entre preveres i laics, compromesos en consells de pastorals i altres serveis parroquials.

Josep Domènech Perera.