El passat cap de setmana, de l’1 al 3 de desembre, el Bisbe Salvador va començar la visita pastoral a l’arxiprestat Seu Vella, en concret va conèixer de prop les activitats i la comunitat parroquial de Sant Llorenç.

La comunitat va preparar amb molta il·lusió la visita del nostre pastor que va començar el divendres a les clíniques Perpètua Socorro i Montserrat, així com al col·legi Santa Anna i la residència de la Milagrosa. A la nit va ser el torn dels joves, que se solen reunir per fer una vetlla de pregària en aquesta parròquia de la ciutat.

El Bisbe Salvador també va visitar alguns malalts durant el cap de setmana, va conèixer la tasca que es fa al despatx parroquial, va assistir a una classe de catequesi i de repàs escolar, va presidir dues eucaristes i va escoltar les suggerències, les preocupacions i els comentaris de la comunitat en l’assemblea parroquial. Un berenar de germanor va posar el colofó final a la visita.

Està previst que demà continuï la visita per aquest arxiprestat, en concret a la Unitat Pastoral de El Carme i Sant Joan. La Seu Vella compta amb uns 51.000 habitants en 11 parròquies repartides en quatre unitats parroquials que estan ateses per 19 preveres i dos diaques i diversos animadors de comunitat.