Mossèn Jordi Farré Muro, sacerdot de l'arquebisbat de Barcelona, nascut a Lleida, ha mort en la pau de crist a l'edat de 75 anys, el 3 d'abril de 2018. Les exèquies tindran lloc divendres 6 d'abril de 2018 a les 12 hores a la Basílica parroquial Mare de Déu de la Mercè i Sant Miquel Arcàngel.

Mn. Jordi Farré Muro nasqué a Lleida el dia 9 de juny de 1942. Va fer els estudis de Batxillerat al col·legi dels Germans Maristes de Lleida, i els estudis de Filosofia al Seminari de Lleida.

Els estudis de Teologia els va cursar a la Pontifícia Universitat de Salamanca obtenint la llicenciatura en Teologia l'any 1967. El maig de 1968 es va incardinar a l'arxidiòcesi de Barcelona. Fou ordenat prevere el 21 de setembre de 1968 a la parròquia de Sant Andreu de Llavaneres, Durant uns anys va pertànyer a la Congregació de l'Oratori de Sant Felip Neri.

L'any 1979 fou nomenat vicari de la parròquia de Santa Anna de Barcelona, on va romandre fins al 25 de juny 2009, que fou nomenat rector de la basílica parroquial de la Mare de Déu de la Mercè. Va assumir el càrrec amb una gran dedicació a les necessitats pastorals i als problemes socials del barri.

Però malauradament la malaltia que el reduí a la inactivitat no li va permetre realitzar tot el que ell s'havia proposat amb una gran generositat pastoral. En aquesta etapa també fou consiliari de la Germandat de la Mare de Déu de la Mercè, nomenat el 19 d'octubre de 2009.

Del dimecres dia 4 d'abril fins al divendres dia 6 al matí es va fer la vetlla de les seves despulles mortals al Tanatori de Sancho d'Àvila. El divendres 6 d'abril a les 12 hores es va celebrar a la seva estimada basílica de la Mercè la missa exequial "corpore insepulto" en sufragi de l'ànima de Mn. Farré. El dijous dia 5 d'abril a la capella de la Residència de Sant Josep Oriol es va celebrar una eucaristia en sufragi de la seva ànima.