Seròs va acollir el passat diumenge 29 d'abril el segon concert solidari que organitza CODIAR (Comissió Diocesana d'Acollida als Refugiats) i Gospel Lleida per ajudar als refugiats de les nostres terres.

Aquest grup de gospel lleidatà va actuar gratuïta i solidàriament, en un concert que va reunir més d'un centenar de persones al Casal de Seròs. Cal destacar l'ajuda de l'Ajuntament de Seròs que va col·laborar amb la CODIAR (Comissió Diocesana d'Acollida als Refugiats), oferint desinteressadament el casal, l'equip de so, així com un refrigeri pels membres del grup Gospel Lleida.

La comunitat parroquial de Serós, juntament amb el seu rector, Paco Ribas, també hi van col·laborar. Amb els donatius recollits en el concert, CODIAR continuarà amb la seva campanya 'una llar per al nostre germà refugiat'.