El Centre Penitenciari Ponent celebrarà aquest cap de setmana el Jubileu del Pres en el marc de l’Any de la Misericòrdia. La Delegació Diocesana de Pastoral Penitenciària de la nostra diòcesi ha organitzat una missa i una taula rodona per commemorar aquesta data i demana que tinguem present en les nostres pregàries les persones que estan privades de llibertat.

El bisbe Salvador presidirà l’eucaristia del diumenge 6 de novembre a la Presó de Ponent i el dissabte a la tarda s’ha previst una taula rodona a la sala d’actes del centre penitenciari sota el títol “abraçat per/en la Misericòrdia”.

En motiu del Jubileu del Pres, Fra José Leonardo Sánchez, mercedari i capellà de la Presó de Ponent de Lleida ha escrit una circular per recordar que els presos podran guanyar la indulgència a les capelles de les presons i per demanar a laics, religiosos i sacerdots que preguin per les persones privades de llibertat com a gest de misericòrdia i amor.

Per un altre costat, està previst que un centenar de persones de les diócesis espanyoles, entre presos, els seus familiars, voluntaris de pastoral penitenciària i mercedaris, participin aquest cap de setmana en una trobada amb el Papa Francesc per guanyar així el Jubileu de la Misericòrdia.

Us adjuntem la circular del Delegat Diocesà de Pastoral Penitenciària de la Diòcesi de Lleida.

AdjuntMida
PDF icon CircularJubileodelPreso2016.pdf129.02 KB