Els dies 27, 28 de febrer i 1 de març, hem tingut la visita del bisbe de Lleida, Mons. Joan Piris, a la Unitat Pastoral que formen les parròquies de les Borges Blanques, Juneda, Torregrossa, La Floresta i Puiggròs.

Han estat dies intensos i alhora molt joiosos, pel que suposa tenir el nostre Pastor entre nosaltres, amb l’objectiu de conèixer-nos mútuament de manera cada vegada més profunda i enfortir els llaços de comunió eclesial.

Hem compartit, a cadascuna de les cinc parròquies, tres moments centrals propis d’una visita pastoral: la celebració de l’Eucaristia, la visita a malalts i la trobada en assemblea parroquial.

Cadascuna de les cinc comunitats parroquials i cadascú de manera personal (el bisbe Joan també), ens hem pogut expressar i comunicar amb plena franquesa, compartint llums i ombres de les nostres parròquies i del moment actual que com a Església i societat estem vivint, tot ajudant-nos per tal de fer que la Bona Nova de l’Evangeli continuï escampant-se per les nostres terres, d’acord amb els signes dels temps que estem vivint.

S’ha remarcat la necessitat vital de treballar en relació i comunió, tot madurant i creixent en la Unitat Parroquial que formem, vinculada, com no pot ser d’una altra manera, amb l’església local de Lleida a la qual pertanyem. Aquí és on trobem la garantia d’estimar-nos a l’estil de Déu i amb la mesura que Ell ens posa, no pas la nostra particular, per bona que aquesta sigui.

Els nens i joves també han estat presents en algunes de les trobades, animant i engrescant l’ambient.

Per tot plegat, restem agraïts i amb tots els ànims per continuar fent creïble el missatge de l’Evangeli.

Trobareu més informació de la visita pastoral de Mons. Piris i totes les fotos, en aquest enllaç.