Un Nadal especial

Les comunitats parroquials de la Diòcesi han celebrat el Nadal, algunes d'elles amb els més petits com a protagonista. L'animadora de Comunitat, Dolors Esteve, ens explica com ho han fet a Juncosa, Sarroca de Lleida, El Soleràs, Bellaguarda, La Granadella i Bovera.

El dia 25 de desembre, amb el desig de celebrar el Nadal d'una manera especial s'han fet presents les paraules de Sant Francesc d'Assís: "Desitjaria celebrar la propera Nit de Betlem. Però d'una manera especial. Que se'ns representés al viu la pobresa i les sofrences de l'Infant Jesús en venir al món per a salvar-nos. Per això voldria que en aquella muntanya aparellessis un pessebre de debò. Amb palla. Amb un estable. El bou i la mula".
A Juncosa i a Sarroca de Lleida, els nens i les nenes, van presentar als peus de Jesús Infant, els pessebres, que amb molta il·lusió van fer per grups a l'escola, durant el temps d'Advent.
A El Soleràs i La Granadella, els nens i nenes, van presentar a Jesús, el pessebre treballat a la classe de catequesi.
A Bovera, els nens i nenes de l'escola, van representar el Pessebre Vivent a l'església. A Bellaguarda, els nens i nenes de l'escola i catequesi, van oferir a Jesús, les Nadales que ells mateixos van cantar.
La Coral Romanesa, tot fent camí amb música i cants, es va fer present a les comunitats parroquials de Sarroca de Lleida i de Juncosa.