Els Delegats de Missions de les Diòcesis catalanes, encapçalats pel Bisbe de Tortosa, Mons. Enric Benavent i pel Delegat diocesà d'Urgell, Mn. Jaume Soy, van celebrar la seva trobada anual per a programar el curs al Seminari de La Seu d'Urgell entre el dilluns 28 i el dimecres 30 d'agost.

A la trobada hi va poder assistir D. Anastasio Gil García, Director Nacional de les Obres Missionals Pontifícies de la Conferència Episcopal Espanyola.

El dimarts 29 d'agost els delegats van rebre la visita de l'Arquebisbe d'Urgell, Mons. Joan-Enric Vives, que els va animar a continuar treballant decididament perquè la dimensió missionera sigui present a l'Església i a les comunitats parroquials, Mons. Vives i Mons. Benavent, juntament amb els Delegats de Missions de Catalunya, assistiren a la conferència que impartí el missioner combonià P. Antoni Calvera sobre 'L'animació missionera avui'.

Els delegats van dur a terme altres reunions de treballs i aprofundiment sobre el treball missioner i també van poder conèixer la realitat de la ciutat de La Seu d'Urgell i del Principat d'Andorra, visitant el Santuari de la Patrona la Mare de Déu de Meritxell.

El dia 30 els Delegats van participar en les Jornades de Teologia que anualment organitza el Bisbat d'Urgell i van assistir a les ponències que aquell dia dictava el Professor Pablo d'Ors, sacerdot de Madrid i expert en espiritualitat del silenci i en tallers de pregària.