Amb data 1 de setembre de 2017, Mons. Salvador Giménez, Bisbe de Lleida, ha signat els següents nomenaments:

. Mn. Josep Vicenç Forner Calpe, rector de les parròquies Assumpció de la Mare de Déu (Borges Blanques), Transfiguració del Senyor (Juneda), Assumpció de la Mare de Déu (Torregrossa), Assumpció de la Mare de Déu (Puiggròs) i Sant Blai (La Floresta).

. Mn. Adrián Bulai, vicari de les parròquies Assumpció de la Mare de Déu (Borges Blanques), Transfiguració del Senyor (Juneda), Assumpció de la Mare de Déu (Torregrossa), Assumpció de la Mare de Déu (Puiggròs) i Sant Blai (La Floresta).

. Mn. Daniel Gómez Fernández, adscrit a les parròquies Assumpció de la Mare de Déu (Borges Blanques), Transfiguració del Senyor (Juneda), Assumpció de la Mare de Déu (Torregrossa), Assumpció de la Mare de Déu (Puiggròs) i Sant Blai (La Floresta).

. Mn. Manel Serradell, rector de les parròquies Assumpció de la Mare de Déu (El Pont de Suert), i la resta que formen la Unitat Pastoral.

. P. Ángel María Briñas Gonzalo, O.C.D., rector in solidum del Santuari - Parròquia Santa Teresa de l'Infant Jesús, de Lleida.

. Mn. Pau Fecheta, membre de l'Equip Pastoral del Col·legi Episcopal Mare de Déu de l'Acadèmia.

. Mn. Francisco José Ribas Fraguero, Consiliari de l'Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes, de Lleida.

. Mn. Jaume Melcior Servat, Consiliari de la Congregació de la Puríssima Sang, de Lleida; i de l'Adoració Nocturna Femenina Espanyola (ANFE).

. Mn. Mateo Hidalgo Sannicolás, Delegat Diocesà de Missions i Obres Missionals Pontifícies (OMP).

.Mn. Víctor Manuel Espinosa Oller, Capellà de les Religioses Carmelites Descalces de Lleida.

. Mn. Josep Maria Escorihuela Pujol, Capellà de les Religioses Carmelites Descalces de Lleida.

. Mn. Josep Maria Escorihuela Pujol, Membre de l'Equip de Pastoral de la Salut de l'Hospital Santa Maria de Lleida.

.P. Josep Vilarrubias Codina, vicari de la Parròquia Sant Antoni Maria Claret, de Lleida.

. Sr. Manuel  Díaz Martos, delegat Diocesà d’Apostolat Seglar.

. Sr. Juan Luis Salinas Sánchez, Secretari-notari del Tribunal Eclesiàstic de Lleida.

Tanmateix el dia 18 de juliol de 2017, l'Arquebisbe de Barcelona i Gran Canceller de l'Ateneu Sant Pacià, va signar, amb el vistiplau del Bisbe de Lleida, el següent nomenament:

. Mn. Manel Mercadé Melé, Director en funcions, de l'Institut Superior de Ciències Religioses de Lleida (ISCR-IREL).

AdjuntMida
PDF icon Nomenaments setembre 2017 OK.pdf649.18 KB