Mons. Salvador Giménez Valls està passant a Lleida un cap de setmana per prendre el primer contacte amb la diòcesi que passarà a dirigir a partir de setembre.

Tres dies després de fer-se públic el seu nomenament, el bisbe electe de Lleida ha viatjat aquest divendres, 31 de juliol, en avió des de Menorca i ha estat rebut

a l’aeroport d’Alguaire pel bisbe emèrit Mons. Joan Piris i per l’administrador diocesà, Mn. Ramon Prat.

Després d’un dinar de treball a l’Acadèmia Mariana amb els membres de la Cúria episcopal, que segueixen al capdavant de l’administració diocesana mentre es procedeix al relleu del Bisbat, ha dedicat la tarda a començar a prendre contacte amb la realitat de la seva nova diòcesi.

Aquest dissabte, 1 d’agost, està previst que celebri l’eucaristia a la Casa Sacerdotal amb els preveres de més edat i, a les 12 del migdia, tindrà la primera trobada amb els sacerdots diocesans al saló d’actes de la mateixa residència sacerdotal.

Abans de dinar, està prevista l’atenció als mitjans de comunicació i, a la tarda, seguirà visitant el Bisbat i coneixent més coses de la diòcesi.

El bisbe Salvador finalitzarà la seva visita a Lleida l’endemà diumenge.