Nomenaments a l'Església de Lleida

24/09/2017

Amb data 20 de setembre de 2017 el Bisbe de Lleida, Mons. Salvador Giménez Valls ha signat els següents nomenaments:

01/09/2017

Amb data 1 de setembre de 2017, Mons. Salvador Giménez, Bisbe de Lleida, ha signat els següents nomenaments:

23/02/2017

El Bisbe Salvador ha nomenat vicari parroquial de la Parròquia de Sant Pau, al Pare mercedari Ignacio Blasco Guillén. Aquí teniu el nomenament.

15/11/2016

El Bisbe de Lleida ha nomenat nou vicari parroquial de la Unitat Pastoral formada per les parròquies Verge dels Pobres i Santíssim Salvador de Lleida a Josep Solé Sans.

07/11/2016

Amb data 2 de novembre de 2016, Mons. Salvador Giménez, Bisbe de Lleida, ha signat els següents nomenaments:

. Sr. Miquel Àngel Martín Macías, Delegat Diocesà de Mitjans de Comunicació Social.

. Sr. Lluís Casaña, Director del Departament de Patrimoni Immobiliari.

31/10/2016

Amb data 31 d'octubre de 2016, Mons. Salvador Giménez, Bisbe de Lleida, ha signat els següents nomenaments:

. Mn. Hector Fabio Fernández Ordóñez, rector de la Unitat Pastoral formada per les parròquies de Torres de Segre, Alfés, Suñer i Alcanó, continuant com a rector a la parròquia de Soses.

07/09/2016

Amb data 7 de setembre de 2016, Mons. Salvador Giménez, Bisbe de Lleida, ha signat els següents nomenaments:

. Mn. Jaume Melcior Servat, Arxipreste de l'arxiprestat 'Baix Urgell-Les Garrigues'.

08/07/2016

Amb data 8 de juliol de 2016, Mons. Salvador Giménez, Bisbe de Lleida, ha signat els següents nomenaments que seran efectius a partir del mes de setembre:

. Mn. Joaquim Blas Pastor, Delegat de Pastoral Vocacional.

. Mn. Manel Mercadé Melé, Delegat de Pastoral de Joventut...

15/06/2016

El Bisbe de Lleida, Salvador Giménez, ha nomenat avui nou Vicari General i Moderador de la Cúria diocesana a Mossèn Josep Anton Jové i Camí.

Mossèn Jové ha pres possessió en un senzill acte al Bisbat de Lleida presidit pel Bisbe Salvador i on també ha estat present l'anterior Vicari General, Mossèn Ramon Prat. Durant el mateix el Canceller i Secretari General del Bisbat, Victor M. Espinosa ha fet lectura del decret de nomenament i a continuació el nou Vicari General ha llegit la Professió de Fe.

20/05/2016

El rector de la parròquia de la Mercè de Lleida, el pare mercedari Manuel Antonio Anglés Herrero, ha estat escollit nou conseller general de l'Ordre Mercedària per als sis anys vinents. Aquesta nova responsabilitat l'obligarà a deixar la parròquia de la Mercè al setembre per incorporar-se al nou Govern de l'Ordre Mercedària a Roma.

Pàgines