Els dies 15 i 16 de març un grup de persones de la diòcesi de Lleida, sacerdots i laics, entre els quals el nostre vicari general, hem tingut el goig de poder assistir i participar del 'Primer Simposi internacional Reforma i reformes en l'Església'.

Etiquetes per notícies, etc.:

Els bisbes catalans han fet pública una nota sobre les eleccions del 27 de setembre i parlen del “moment crucial com el que estem vivint" i que "pot tenir conseqüències de llarga durada".

Etiquetes per notícies, etc.:

La parròquia Mare de Déu de Montserrat acollirà el diumenge 17 de desembre a les 12.30 hores, després de la Missa, el tradicional concert de Nadal que se celebra des de fa 12 anys.

Etiquetes per notícies, etc.:

El local parroquial de la parròquia de Sant Martí de Lleida, ubicat al carrer Camp Mart número 22, acollirà a partir de les cinc de la tarda d'aquest dimecres 13 de desembre, una nova edició del "Cicle de Nadal Josefina Barreu", que enguany arriba al seu 50 aniversari.

Català

Llardecans va celebrar el passat 10 de desembre la Festa de la seva Patrona, la Mare de Déu de Loreto. Ho va fer amb una eucaristia a la capella-santuari del poble, presidida per Josep Maria Cebrià, fill de Llardecans

Català

El migdia del diumenge 10 de desembre, ha tingut lloc a l'anomenada Sala de Santa Clara del convent dels pares franciscans de Lleida, la benedicció i inauguració d'una Mostra Permanent de figures de pessebre i diorames, pertanyents a la col·lecció particular del Mestre Pessebrista i soci de la nostra entitat Antonio Gil.

Català

El passat diumenge 3 de desembre, primer diumenge d'Advent, la Delegació de Missions va participar en la trobada interparroquial de l'Arxiprestat del Segrià que va tindre lloc a Almenar.

Català

El passat cap de setmana, de l’1 al 3 de desembre, el Bisbe Salvador va començar la visita pastoral a l’arxiprestat Seu Vella, en concret va conèixer de prop les activitats i la comunitat parroquial de Sant Llorenç.

Etiquetes per notícies, etc.:

Unes 70 persones van assistir el passat 1 de desembre a la conferència-col·loqui 'Corredors Humanitaris' organitzada per la CODIAR amb col·laboració amb la comunitat Sant'Egidio.

Etiquetes per notícies, etc.:

Amb data 4 de desembre de 2017 el Bisbe de Lleida, Mons. Salvador Giménez Valls ha signat els següents nomenaments:

. Sr. Josep Maria Rovira Gardeñes, president de la Comissió Diocesana 'Justícia i Pau' de Lleida.

Pàgines