Com cada any, el passat dia 10 de febrer de 2019, una vegada més, la Catedral de Lleida es va omplir de fidels, per tal de celebrar el dia de la Mare de Déu de Lourdes.

L’acte, com és habitual, consistí en la celebració del rosari de torxes, recordant els que diàriament es celebren al Santuari de Lourdes, i en la celebració de l’Eucaristia, tot presidit pel nostre Sr. Bisbe Salvador.

Fou un gran goig, una vegada més, poder compartir entre tots els assistents, l’alegria d’aplegar-nos fraternalment sota l’acolliment de la nostra Mare, al voltant del seu fill Jesús per tal de comprometre’ns de nou, a favor d’una vida i un dia a dia, viscuts des de l’esperit fraternal en què les actituds d’atenció a les necessitats alienes són centrals; actituds i compromisos iniciats i alimentats, per molts, en les peregrinacions diocesanes a Lourdes.

Des de l’Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes, com ja varem fer en l’acte celebrat i com ja ho feu allí el nostre Sr. Bisbe, volem agrair de nou a tots els hospitalaris, als assistents, als amics de l’Hospitalitat i a les autoritats que ens van acompanyar en la celebració, així com a la coral Flor d’Espigol, que va solemnitzar la celebració, la seva fidelitat amb nosaltres i amb l’esperit fraternal que volem ens caracteritzi.

Per aquesta any 2019, la peregrinació diocesana amb malalts, al Santuari de Lourdes, està prevista pels dies 27, 28, 29 i 30 de juny i les inscripcions, sigui per als 4 dies o per als 2 de fi de setmana, es podran fer entre els dies 8 de maig i el 6 de juny als locals de l’Hospitalitat a l’Academia Mariana.

Us esperem i us animen a participar-hi.

Moltes gràcies a tots de nou!

Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes del Bisbat de Lleida.