Els dies 15 i 16 de març un grup de persones de la diòcesi de Lleida, sacerdots i laics, entre els quals el nostre vicari general, hem tingut el goig de poder assistir i participar del 'Primer Simposi internacional Reforma i reformes en l'Església'.

Etiquetes per notícies, etc.:

Els bisbes catalans han fet pública una nota sobre les eleccions del 27 de setembre i parlen del “moment crucial com el que estem vivint" i que "pot tenir conseqüències de llarga durada".

Etiquetes per notícies, etc.:

La Codiar (Comissió Diocesana d'Acollida a Refugiats) va organitzar el passat divendres 20 d'octubre la segona edició del Cercle del Silenci a la Plaça Paeria, una iniciativa en solidaritat amb les persones migrades i refugiades.

Català

La doctora en psicologia Marta Trepat va impartir el passat dijous, 18 d’octubre, la lliçó inaugural del curs 2018/2019 de l’IREL al saló d’actes de l’edifici del Rectorat de la UdL.

Català

A pocs dies de la celebració del Domund, des de la Delegació de Missions del Bisbat de Lleida ens expliquen l'experiència missionera que quatre lleidatanes han fet aquest estiu a Guatemala. Podeu veure el vídeo en aquest enllaç

Català

Cinc parròquies de la nostra diòcesi acolliran sengles vetlles de pregària pel Domund, el proper dissabte 20 d’octubre al vespre, per recordar els missioners que tenim arreu del món fent la seva missió. Són actes organitzats per la Delegació de Missions.

Etiquetes per notícies, etc.:

La capella de la residència de Santa Teresa Jornet de les Germanetes dels Ancians Desemparats d'Aitona va acollir el 13 d’octubre l’Eucaristia d'Acció de Gràcies pels 75 anys de vida religiosa d'una de les germanetes de la comunitat, Sor Teresa Martínez Díaz.

Etiquetes per notícies, etc.:

La CODIAR (Comissió Diocesana d'Ajuda al Refugiat) organitzarà el divendres 19 d'octubre un nou 'Cercle del Silenci' per denunciar la situació de les persones refugiades.

Català

El dijous 18 d'octubre, la sala d'actes del Rectorat de la UdL acollirà la lliçó inaugural de l'IREL (Institut de Recerca i Estudis Religiosos de Lleida) que anirà a càrrec de Marta Trepat. La psicòloga impartirà una conferència amb el títol 'La convivència, un camí ple d'aventures' a les 19.30 hores.

Català

El monestir de les Carmelites de la Caparrella acollirà el dissabte 3 de novembre les relíquies de Santa Margarita Maria Alacoque, vident del Sagrat Cor de Jesús, per apropar la figura d’aquesta santa a tothom qui ho desitgi.

Pàgines