Els dies 15 i 16 de març un grup de persones de la diòcesi de Lleida, sacerdots i laics, entre els quals el nostre vicari general, hem tingut el goig de poder assistir i participar del 'Primer Simposi internacional Reforma i reformes en l'Església'.

Etiquetes per notícies, etc.:

Els bisbes catalans han fet pública una nota sobre les eleccions del 27 de setembre i parlen del “moment crucial com el que estem vivint" i que "pot tenir conseqüències de llarga durada".

Etiquetes per notícies, etc.:

Les Càritas Diocesanes catalanes van atendre l'any passat 360.604 persones, un 4,7% , més que l'any 2015. En aquest periode han augmentat un 11,5% el nombre de projectes. Les famílies amb fills a càrrec són les més afectades, sobretot les monomarentals. Aquestes dades es van fer públiques públiques a la roda de premsa de presentació de la Memòria 2016 de les Càritas Diocesanes amb seu a Catalunya.

Català

La Diòcesi de Lleida acollirà del 17 al 19 de novembre les X Jornades de Formació de catequistes que aplegaran a formadors de tots els bisbats amb seu a Catalunya.

Etiquetes per notícies, etc.:

Una vintena de religiosos i religioses de la nostra diòcesi van compartir una jornada el passat 7 d’octubre i van visitar Àger on van celebrar una eucaristia a l’església de Sant Vicenç, van acostar-se fins al pantà de Terradets i després de dinar es van dirigir a la població de Llimiana.

Etiquetes per notícies, etc.:

La sala d'actes del rectorat de la UdL acollirà el dijous 19 d'octubre la lliçó inaugural del curs 2017/2018 de l'IREL (Institut de Recerca i Estudis Religiosos de Lleida) que anirà a càrrec del Doctor Manel Lladonosa.

Etiquetes per notícies, etc.:

El diumenge 22 d'octubre se celebra la Jornada Mundial de les Missions, el DOMUND, amb el lema "Sigues valent, la missió t'espera". A la nostra diòcesi tenim una trentena de missioners repartits pel món que estan desenvolupant la seva missió.

Etiquetes per notícies, etc.:

“Signes dels temps” va emetre ahir, diumenge 15 d’octubre. una entrevista a Joan Viñas, director de la Pontifícia i Reial Acadèmia Bibliogràfica Mariana de Lleida, que es va gravar a l’oratori de la Verge Blanca.

Etiquetes per notícies, etc.:

El XIX Festival de Música de Tardor, Orgues de Ponent i del Pirineu 2017 arribarà el proper divendres a la nostra diòcesi. En concret, amb un concert a càrrec de l’organista alemany Eberhard Lauer i que serà el sisè del certamen, que va començar el passat 3 de setembre a Queralbs.

Etiquetes per notícies, etc.:

La Diòcesi de Lleida ha organitzat una vetlla de pregària en aquesta hora present amb l'objectiu de reunir-nos per pregar, tal com llegim a la carta als Filipencs 4,6:

Pàgines