Fa pocs dies, dos voluntaris de la Delegació de Comunicació de la nostra Diòcesi han dut a terme unes petites obres de millora en aquest estudi. Concretament, s'ha instal.lat una escuma acústica en algunes de les parets per millorar-ne les condicions de so.

Cal recordar que aquest espai va estar

adaptat l'estiu del 2011, reformant un petit local interior de la Cúria diocesana que servia de magatzem.

En aquest estudi s'enregistra el programa De bat a bat al Bisbat de Lleida i es graven vídeos per la web diocesana.

Ara, amb les millores fetes, esperem tenir resultats encara més satisfactoris pel que fa a la qualitat del so.

Podeu veure en les fotos adjuntes una retrospectiva de les reformes fetes. (Recordeu que clicant a sobre de cada foto, aquesta es pot veure més gran).