El programa 'Signes dels Temps' mostrarà el pròxim diumenge la feina dels arxius i biblioteques de l'Església. Concretament ho farà a partir de la tasca de l'Arquebisbat de Tarragona que vol oferir a la societat el seu ric patrimoni bibliogràfic i documental.

L'any 2008 l'Arxiu Històric Arxidiocesà de Tarragona va iniciar un procés de digitalització dels seus documents i el 2014 la Biblioteca del Seminari va reobrir les portes amb la inauguració de nous espais. 'Signes dels temps' entrevista el pròxim diumenge Manuel Fuentes, capellà, historiador i director de l'Arxiu Històric Arxidiocesà de Tarragona. La conversa s'ha gravat a l'antiga Biblioteca del Seminari Pontifici de Tarragona. El programa s'emetrà el diumenge 8 de gener a les deu del matí.