En comunió amb la campanya 'Enlázate por la justicia' que porten a terme les entitats eclesials, Mans Unides, Justícia i Pau, Càritas i la Confer, a la ciutat de Lleida tindrà lloc un 'Acte de pregària-reflexió-meditació per la cura de la Terra' i de les persones vulnerables.

Es tracta d'un acte espiritual, senzill i serè que pretén reunir a persones de diferents tradicions religioses i espirituals presents a Lleida. També està obert a persones amb bona voluntat, per posar de manifest la necessitat de cuidar la Terra que és la casa de tots, i cuidar les persones vulnerables que pateixen més greument les conseqüències del maltractament del nostre planeta.

L'acte tindrà lloc el dilluns dia 13 de Juny de les set a les vuit de la tarda al Claustre de la Biblioteca Pública de Lleida. La pregària està organitzada per Càritas Diocesana, Justícia i Pau, Mans Unides, CoDIAR Lleida, Amics de la Unesco i la Delegació Diocesana d'Ecumenisme i diàleg interreligiós i ciutadans musulmans, jueus, cristians i de tradicions espirituals orientals.

Podeu descarregar el cartell en el document adjunt.

AdjuntMida
Image icon terra definitiu din a3.jpg1.3 MB