El 29 de novembre va tenir lloc al Centre Sant Domènec de Balaguer la reunió del “Tamboret” que agrupa els equips directius de les Càritas Diocesanes que tenen seu a la província de Lleida (Càritas Diocesanes de Lleida, Solsona i Urgell).  Una reunió en què es treballen temes que interessen les tres Càritas Diocesanes, i que serveixen per aglutinar recursos, informacions i campanyes que són comunes.

A la trobada es va fer una valoració de la roda de premsa conjunta que va tenir lloc pels volts de la Festa del Corpus, i on es van presentar les memòries, les dinàmiques i projectes de les tres Càritas Diocesanes, una valoració que va ser ben positiva i que van recollir els diferents mitjans de comunicació lleidatans (premsa, ràdio, xarxes socials i televisió). També es van revisar tots aquells temes de gestió que afecten Càritas i que des de les diferents experiències es van abordar per poder crear sinèrgies d’actuació i treball, per unir esforços i compartir informació.

En un altre moment es va parlar dels articles d’opinió que s’enviaran als mitjans de comunicació en els següents mesos. També es va revisar el més proper que es publicarà als volts de Nadal i que recollirà el tema de la Campanya de Nadal “Tots tenim un àngel. Especialment per Nadal”. També es va parlar dels temes de formació que es volen endegar conjuntament, així com altres temes que es volen atendre i treballar per part de les tres Càritas Diocesanes i que els afecten, com ajudes, convenis, projectes i altres.

Una vegada més es va valorar que Càritas celebri aquestes trobades i aquest treball en grup que pot repercutir en profit de les tres Càritas Diocesanes i també per a les Càritas Parroquials.