El Servei Diocesà de Catecumenat del Bisbat de Lleida ha engegat les activitats del curs 2021-2022 pensades per aquells adults que volen rebre els sagraments de la iniciació cristiana.

Cal recordar que durant el curs 20-21, 18 adults han realitzat el primer any de preparació en el si d'algunes de les parròquies de la diòcesi. El lloc habitual on es fa la catequesi és la mateixa parròquia. El catecumenat té la funció d'oferir un espai de trobada, mutu coneixement i contacte amb el bisbe de Lleida. Aquest curs s'han preparat tres sessions de formació conjuntes. Concretament, seran divendres 26 de novembre (Advent), divendres 4 de març (Quaresma) i el 6 de maig (preparació per a la celebració dels sagraments de la iniciació cristiana). Les tres sessions seran a l'Acadèmia Mariana de 19:30 a 21:30 hores.

Per aquells adults que comencen el segon curs del catecumenat, diumenge 15 de maig a la Catedral de Lleida, a les 19.00 hores, el Bisbe Salvador els administrarà els sagraments de la iniciació cristiana (baptisme, eucaristia i confirmació).

El Servei Diocesà de Catecumenat recorda que iniciació cristiana té una durada de dos anys o dos cursos pastorals. Teniu una primera informació sobre el camí a realitzar en el blog del catecumenat de Lleida: https://sdcatecumenatlleida.wordpress.com/. Per a més informació: podeu contactar al correu electrònic: sdcatecumenatlleida@gmail.com i als telèfons: 633037251 i 600 770 456.

Al document adjunt teniu el cartell del curs d'enguany del Servei Diocesà de Catecumenat.