La Pastoral Penitenciària del Bisbat de Lleida ens proposa, en la seva campanya de Nadal d'enguany, dues històries de persones que compleixen condemna i que tenen problemes vinculats a les addiccions a les drogues i l'alcohol, i que han trobat acompanyament i ajuda en l'Església en el seu procés de retorn a la societat, ja sigui durant els permisos penitenciaris, o quan obtinguin la llibertat definitiva.

En la publicació que us adjuntem hi podeu llegir les històries del Sergi i la Mónica, que serveixen per posar de manifest alguns dels ambiciosos objectius de la campanya d'enguany: seguir dotant de mitjans econòmics a la caseta 'Pare Jofré' de Lleida per a l'acoliida de permisos penitenciaris i llibertats per a presos i ex-presos; crear un pis de permisos i llibertats definitives per a dones de Ponent; becar les famílies dels presos per ajudes d'alimentació i viatges; seguir ajudant econòmicament els ex-interns en el seu procés de reinserció social; i facilitar a través d'ajuda econòmica, la comunicació telefònica dels interns estrangers i espanyols amb la seva família.

Per ajudar en tots aquests objectius, la Pastroal Penitenciària posa a la disposició diverses vies: transferències bancàries amb el concepte 'Donatius' al compte de la Pastoral ES16 0081 0455 9500 0162 7170; directament al Secretariat Diocesà de Pastoral Penitenciària (C/ La Mercè, 14 de Lleida, tel.973 281308); o a través del delegat diocesà P. Nacho Blasco (699 579302).

AdjuntMida
PDF icon Nadal 2022.pdf540.77 KB