El programa de Gent Gran de Càritas Diocesana de Lleida és un programa de continuïtat. Se centra bàsicament amb dues accions diferenciades: per una banda, millorar la qualitat de vida de les persones grans que expressen el seu desig de romandre durant el màxim de temps possible el seu domicili habitual, amb unes condicions de confort i dignitat a què tenen dret; d’altra banda, la participació d’aquestes persones grans en espais d’acompanyament a l’activitat lúdica, per combatre la soledat en què molts d’ells, de forma no desitjada, es veuen involucrats.

Al llarg d’aquest curs el programa ha atès 145 persones i 89 persones han fet voluntariat. Per altra banda, s’han fet 187 acompanyaments i onze millores en domicilis. En aquest sentit, Verònica, tècnica responsable del programa de Gent Gran explica que “Amb el projecte “Millores a domicili” ajudem a les persones grans perquè puguin romandre a casa seva el màxim de temps possible i ens sentim especialment satisfets de poder respectar la seva voluntat”.

Aquest programa de Càritas Diocesana de Lleida ha portat a terme cinc activitats diocesanes i onze activitats parroquials. En aquesta mateixa línia, Càritas Diocesana de Lleida destaca que les persones interessades poden col·laborar amb aquest programa sigui donant un temps o també a través d’un donatiu.