Documents audiovisuals

Títol
1989- Missa d’enviament a el Salvador del jesuita Rafael Sivatte

El P. Rafael Sivatte presideix l´Eucaristia a la parròpquia de Sant Ignasi concelabrada per altres jesuïtes i mossèns.

1991- Dia de les famílies. Colònies Riu Pedrós.

Bisbe Malla, parlant als nens i nenes, illurs famílies. Eucaristia a l´ombra dels arbres, cuina, preparant i repartint dinar, hora dels adéus.

1988- Aplec de l'Esperit

Trobada de joves cristians de les diòcesis catalanes que es varen trobar a Lleida per compartir la seva fe i van estar acompanyats pels bisbes catalans.

1989. 100 anys de la Sagrada Família

Recull de la celebració del centenari de la presència de la Congregació de la Sagrada Familia a Lleida

1989-Residència de les Germanetes dels Pobres “Juana Jugan”

Imatges de la residència de les Germanetes dels Pobres a Torrefarrera. Veiem la imatge de Sta. Joana Jugan. L´edifici, treballs dels residents, habitacions, saló de rehabilitació, capella, cuina, menjador i a la comunitat servint el dinar als residents.

1989- Capella Camping Basses d’Alpicat

Inauguració de les obres de remodelació de la  capella del camping de les Basses  d´Alpicat. Celebra la missa el bisbe Ramon Malla, assisteix l´alcalde Antoni Siurana.

1989-Tour David

El Tour David està integrat per un grup de músics cristians que van actuar als Camp Elisis de Lleida, organitzat pels col.legis cristians de la diòcesi de Lleida. Els presenta el germà marista Antonio Martínez.

1989- Professió religiosa al Monestir de Sigena

Les Germanes de Belen celebren  una professió religiosa. El bisbe Monsenyor Ramon Malla presideix la missa. Es veu la comunitat de religioses, alguns capellans  i feligresos. També es veu el monestir i els objectes artesanals que fan les religioses.

1989- Cloenda curs d’agents de Pastoral Juvenil

Veiem a Antonieta Mateus,  Amadeu Bonet, Mn. Ramon Prat i nombrós públic.

1989- Ordinació diaconal d’en Pius Manuel

Ordenació diaconal a la parròquia de Sant Ignasi d'en Pius Manuel. Presideix la missa  el bisbe Ramon  Malla i concelebren jesuïtes i preveres diocesans. L'acompanya la família. Es compromet a servir l´Església com a diaca permanent.

1989. Missa d’enviament a el Salvador del jesuita Rafael Sivatte

El P.Rafael Sivatte, presideix l´Eucaristia del seu enviament en missió cap a El Salvador, celebrada a la parròquia de Sant Ignasi i concelabrada per altres jesuïtes i mossèns.

1989- Conferència Causa Beatificació Francesc Castelló

Conferència del P. Romual  Díaz. Participen Monsenyor Cases, Mn Quintillà. Assisteixen nombrosos simpatitzants de la Causa.

1989- Xerrada del doctor Joan Viñas a la Pastoral de la Salut

Xerrada del Dr. Viñas a la parròquia de Sta Teresina. L´acompanyen Mn. Ramon Galceran i la Gna. Anuncia Manzano.

1989 - Conferència Més enllà de la postmodernitat. Gaspar Mora

Mn. Gaspar Mora parla de Més enllà de la postmodenirtat. Fa la presentació Mn. Prat  delegat de pastoral jovenil,a la fi explica la tasca que es duia a terme. La senyora Maria Rúbies, delegada d´Ensenyament respon a algunes preguntes.

1989- Pelegrinatge diocesà a Lourdes

Pelegrins i malalts, la Cova, Eucaristia a la plaça de la basílica, presideix el bisbe Ramon Malla, concelebren molts capellans, foto de tots, entrevista al Bisbe, dinar de germanor, testimoni d'una jove, processó i benedició amb el Santíssim, lliurament de regals als malalts

1989- Dues cooperants lleidatanes marxen a Nicaragua

Les mestres lleidatanes, Adela Fernández i  Núria Farré marxen com a cooperants a Nicaràgua per un periode de tres anys i són acomiadades pels seus familiars i amics.

1990-Primera trobada de monitors de colònies

És la trobada de monitors de colònies de vacances. Molts joves fent gresca i activitats, cartells, escolten una reflexió. Intervenció de Paquita Arturo com a secretària del Servei de Colònies i Vacances.

1991-Camp de treball pro Tercer Món a Alcoletge.

Joves que participen en aquesta activitat solidària organitzada pel grup Racó del Tercer Món i Comité Òscar Romero, consitent en treballar 15 dies com a jornalers a la fruita i lliurar els diners guanyats per finançar un projecte de cooperació en algun pais del Tercer Món.

1991- Professió religiosa al monestir de Villanueva de Sigena.

Presideix el bisbe Malla, hi ha diferents símbols. Revesteixen la novicia, li donen diferents llibres: evangeli, regles.., pronuncia la professió davant la superiora, signa el seu compromís.

1991- III Romeria Comarcal de la Ribagorça-Tolva

Presideix la missa el bisbe Ramon Malla. Hi ha molts capellans, molts filigresos, moltes imatges de la mare de Déu. Presideix la romeria aquesta pancarta: "María, fuente de vida". Solemne ofertori, dinar de germanor, música, festa.