Dia i hora :
Lloc:
Catedral de Solsona
Descripció:
Trobada interdiocesana del moviment Vida Creixent. Eucaristia i dinar de germanor. La ciutat de Solsona, acollirà dimarts vinent dia 9 de maig aquesta trobada en la qual hi participaran més de 800 persones de totes les diòcesis amb seu a Catalunya. El grup es trobarà a la sala Polivalent on, després de la benvinguda i parlaments, tindrà lloc una xerrada a càrrec de Mons. Xavier Novell. En acabar, els participants a la trobada es dirigiran a la catedral on escoltaran una xerrada a càrrec de Mn. Enric Bartrina, arxiver diocesà, sobre la història de la catedral. Al migdia se celebrarà l’eucaristia presidida pel Sr. Bisbe i concelebrada per tots els mossens acompanyants dels grups de Vida Creixent. La trobada finalitzarà amb un multitudinari dinar de germanor.