Processó del Silenci de la Confradía del Crist de l’Agonía.

Pestanyes primàries

Versió per a imprimirVersió per a imprimir
Dia i hora:
Divendres, 14 Abril, 2017 - 01:00
Lloc:
Església Romànica de Sant Martí
Descripció:
Dia 14 a les 00:00 h. Des de l'Església Romànica de Sant Martí Processó del Silenci Sortida amb el Sant Crist de l’Agonia i la Mare de Déu de la Pietat. Hi assistiran les autoritats religioses i civils de Lleida i hi participaran diverses confraries lleidatanes amb les seves vestes. Itinerari: pels carrers Jaume I, Sant Martí, Gramàtics, Cavallers (entrada del Crist de l’Agonia a l’Oratori dels Dolors), Major, La Palma, Tallada, San Carles i Jaume I. “Rompida del Silencio” A càrrec de “la Agrupación de Tambores y Bombos de la Cofradía de la Casa de Aragón en retornar la processó a l’església romànica de Sant Martí. Ho organitza: Cofradía del Crist de l’Agonía.