Dia i hora :
Lloc:
Plaça Sant Joan.
Descripció:
El pròxim divendres 1 de juny Càritas Diocesana i Intermon-Oxfam de Lleida celebraran el Dia del Comerç Just amb una degustació de productes d'economia solidària a la plaça Sant Joan de Lleida i amb la lectura d'un manifest. Durant tot el dia Càritas Diocesana de Lleida i Intermon-Oxfam instal·laran dues parades de productes de comerç just a la plaça Sant Joan. Hi haurà un concurs de dibuix per als més petits, concerts i degustació de productes. Ens trobareu de 10.30 hores a 20 hores. Al matí, a les 11.30 hores, es farà la lectura del manifest i hi haurà una atenció als mitjans de comunicació. La ciutat de Lleida té dues botigues de Comerç Just. Una d'elles esta gestionada per Càritas, amb el nom de Fil per Randa, i es troba a l'avinguda Fleming. Es va obrir el passat mes de setembre, té més de 100 metres quadrats i ofereix productes provinents de l'economia solidària com aliments, artesania, joguines, cosmètics i roba. L'altra botiga, gestionada per Intermon-Oxfam es troba al carrer Comtes d'Urgell i també ofereix productes de comerç just. Cal recordar que el Dia del Comerç Just es va celebrar a la resta de l'Estat el passat 12 de maig però a Lleida (a causa de les Festes de Maig) es va decidir ajornar a l'1 de juny.